Är magen glad är jag glad <3

jag och fannibanni har precis ätit middag micromat (lassagne) till mig och kalkongryta till F supergott =) eller? Så nu är vi nöjda. f brummar med sin rosa rallybil och jag jaa jag sitter här .

Nu kan jag berätta vad jag gjort tills nu om nån vill veta B stack igår till Malmö då åkte vi till Mor och far åt god kyckling till middag min svägerska kom och åt hon med sen kolla vi på idol ,eller rättare sagt jag och mamma kolla. shit vad jag tycker kevin är bra annars är det som vanligt man kollar för kollandets skull. sen som sagt har ju f blivit snorig så hon vaknade en gång i natt men min mamma va snabbt upp och tog det Skönt . sen sov hon hela tiden. idag har vi inte gjort nåt mer än att träffat glenn en liten stund sen kom vi hem så här är vi.
                                                           kram från oss

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack så jättemycket! :D

2008-11-01 @ 18:37:37
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Carro

Nja, ska jag vara helt ärlig, så har jag inte vågat smaka den. ^^, Jag är lite feg sådär. Och är rädd att jag inte kommer tycka om den. Så jag bara går och hoppas på att någon annan ska köpa den, så jag kan ta en smakbit ;)



2008-11-01 @ 19:55:24
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0