ghaaaaaaaaaaa

Vad gör man när det kryper i kroppen för att man är så arg?
så arg så att tårarna snart börjar tränga igenom, vad vet jag.
Känns som kroppen bara skriker efter nåt, tex cigg å jag har inte rökt på två år men jag vet hur gott det var med cigg när man känner sig så arg.
Känslan av att öppna balkongdörren känna kylan emot en , man sluter koftan jackan vad man nu har på sig om en, tänder ciggen tittar upp i det stjärnklara och bara känna kroppen varva ner.
Usch vad dum jag är sitter här och skriver hur gott det är med cigg men jag är arg.
Inte på nån här omkring mig utan på en situvation jag inte kan rå över . Ja lite avundsjuka kanske det är att man måste dela på nåt man inte vill men kan inte göra nåt åt det .
kan kan jag men priset vet jag inte om man vill betala.


Kommentarer
Postat av: petra

men oj! Inte bra att vara så där arg, och en cigg löser inga problem... ;-) Hoppas det är bättre idag. Kram på dig!

2008-11-10 @ 08:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0