Hej mitt vinterland

Känns skönt att man faktiskt är piggare idag och efter min och R promenad till flygis i snöyran så vart man som ny hehe efter att suttit inne ett tag.

Men Fannyliten vart sämre fick tillbaka febern och hostan sitter i så Pappa B gick ner med henne till Jourläkarn och det visade sig att hon har öroninflammation *hur det nu stavas=)*. Så hon fick lite medecin och en hostmedecin så vi hoppas att detta hjälper nu.
Nästa förkylning ska jag sätta in näsdroppar i tid så det inte tjockar igen och trycker på öronen =(

Lussebullar vart det bakat idag Tack Bobby .
så nu är det kaffe och lussebulle vid tv ,

I morgon vill R ha snöbollskrig med varm choklad och filmmys efteråt , en årlig tradition kan jag till lägga men vi får nog skjuta upp det till nästa gång eftersom det är lite förkylt.
kram på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lider med lilla Fanny, jag var ett "öronbarn" när jag var liten så jag vet mycket väl hur det är att ha öroninflammation. Hoppas hon kryar på sig. Låter kul det där snöbollskriget, vilken tradtion!

2008-11-23 @ 17:41:57
URL: http://camillabrottman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0