Piggare

Mat kaffe vatten och vila det är susen. Nu mår jag riktigt bra =) Fanny sover så skönt är riktig gullig när hon ska sova tror hon slipper och när B säger åt henne att det är dax tar hon händerna för ögonen hehe .

Iallfall har vi haft besök av  bland annat Fannys Farfar Farbror och sina två Fastrar Bobbys moster Johanna mfam och Rasmus med fam . Fanny myser verkligen med att bli bortskämd av uppmärksamhet annat kan det inte bli när man får främmande.

Ja annars är allt som vanligt varvat ner och kollat på stjärnor på is, heja Pontus och marcus. Är väl inte det bästa att se på men man slipper hänga med lagom slapptitta.
Kom ihåg att det är farsdag i morgon få se om f kommer på nåt. och om vi blir bjudna på middag av far min eller är det jag som ska bjuda?   vi får se om vi hinner äta mat överhuvudtaget för Gudfar ska ju gratta sin pingla i morgon men vet ej när. Nej nu ska jag nog bädda ner mig .
Jag glömde maten var jätte jättegod lagom starkt och lagom mättande ett tips BannThai vid görla tyvärr söndagsstängt annar vettisjuttsingen om jag hämtat mat där i morgon igen =)

Sov gott





Kommentarer
Postat av: Fater M

2008-11-09 @ 13:54:44
Postat av: Faster M

Ojsan, vart lite fel där uppe! Vad söt hon är lilltjejen! Hoppas att ni mår bra, hör av er någonting.. Ha det så bra så länge! Kram från faster Madde

2008-11-09 @ 13:56:36
Postat av: Anonym

Madde, javisst är hon=)

2008-11-09 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0