Regnet det öser ner

Ja då var man hemkommen från stan . Hitta en present till Sebastian som vi ska fira på fredag. Sen hitta jag en tröja på rea endast 99 kr ,så mysig så en blekrosa munkjacka. Ucsh nu svär mamma över mig tror jag hon tycker inte att jag ska ha så mycket luvtröjer men jag är faktist lite bekväm ide perfekt att dra på sig om det är ruggit .Är den som inte bara kan ha topp under jacka utan måste ha nåt övet. Sen bytte vi klänning till Fanny och så skulle vi gå hem och regnet det öste ner. så hemma lagom blöta och lagom trötta =) Bobby står nu och laga mat är så hungrig nu att ja inte orkar göra nåt innan jag fått i mig mat.

Jag längtar efter julbord lussebullar och glögg ja man börjar nu faktiskt vilja jula till det lite men det får vänta  hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0