Första gången

Nu har jag varit ute och vandrat .Ner på stan anmälde mig till engelska b hoppas verkligen jag grejart har vart jätteglad nu när jag vet va djag ville göra men syon sa att linjen är poppis så man får se om man kommer in snacka om glädjedödare. äh jag inte mer en söka och få till eng innan januari.

Sen tog det en himmla tidd på apoteket men det vet man ju att det brukar göra. va lite i parken så majsans E fick leka lite jag hade faktiskt kaffetermos med mig så gott självklart bjöd jag majs på en kopp hon hade ju faktiskt med sig mjölk till sig själv.
Nu ska jag packa åt lilltjejen sen bäe vi av till mormor och morfar där hon ska sova över själv för första gången *läskigt*

hoppas man kan koppla av lite nu typiskt att man går på penicellin eller hur det stavas ,annars kunde vi gått vidare till stan och vinat lite eller som min kusin sa gå ner och drick bendisärvin Hahaha.
kramis kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0