Morgonstund har...

Ja va brukar man säga guld i mun.  (Hoppas på en bra dag)
Så skönt kunde inte sova så efter att vridit och vänt på mig gick jag upp.Det hösten för med sig är ju att det är fortfarande lite lagom mörkt och det är faktiskt lite mysigt att sitta här själv utan nåt att tänka på.
Ja man kanske inte kan sitta så länge man vet ju aldrig när lillskrutt vaknar och då är det full rulle kan man säga, . man kanske ska ställa klockan på ca en timme innan hon vaknar så man hinner med lite filosofi på morgonen.

Idag ska jag tillbaks till jobbet för att prata om min fortsatta tjänst ska ju börja jobba snart "allt för snart".Hoppas hon har nåt att säga så man kan vara glad och känna ryggsäcken lätta.

Dottra får va hos Linda som bor inärheten så jag hoppas hon ahar en väldigt god lunch när jag kommer illbaks =)

observera att jag brukar ha en förmåga att ha mycket stavfel.

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0