Tre trappor ner

Tur att det är halvtrappor annars skulle jag bli galen.. Snart ska jag gå ut och gå en sväng med Helena och son . F får till att bli lite gladare för fm har varit jobbig för henne antagligen tänderna som känns man ser ju verkligen hur det spruckit *Stackarn*.   ville äta på nya thai stället vid görla idag men B var inte sugen får ta det nån annan dag.Visste ni om jag ska läsa in eng b på 5 veckor så ska jag plugga minst 8 ,9 timmar om dan .Då vet ju fanny vad hennes mamma gör skojar ni skulle inte påstå att jag offrar så mycket tid just nu när min lilla f är så liten ojag får hoppa på den nästa termin och ta det i lite lugnare tempo.
ut i solen nu så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0