M å n d a g <3



Idag vabades det igen känns ju väldigt kul att ringa jobbet Not dem får ju enatt känna sig värdo men jag vänder påt och tänker inget är mer värt en f och att hon ska må bra . 
Solen sken iallfall så jag kände mig som att jag skolka när jag faktiskt tog tillfället då fanny skulle sova att lägga henne i vagnen och gå ut lite de kan ju inte skada eller? hade jag bott ihus hade jag garanterat haft vagnen ute på tomten det är ju inte så att hon är febrig snarare halvt magsjuk eller nåt konstigt hade feber och världens hosta förra veckan som nu övergått till en dålig mage .

nej nu till nåt trevligare

Om en månad så är det uppåt som gäller spännande va ju så länfge sen jag flög.

nu ska jag krama om bobby lite kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0