Första December

Sitter här och bara klickar runt vet inte riktigt vad jag tittar efter  =) känner mig orolig i kroppen för lite allt möjligt5 och det känns inget vidare jag vet inte direkt vad jag ska göra åt de. Fattar inte varför jag ska vara så nojjig usch tvi och blä nu får jag coola ner lite och njuta .
Först så oroar jag mig för vaccinet fast det redan är gjort och kan inte ändra påt så det får va som det är nu pratar vi inte mer om det.


Har ett enormt sug att göra en stor insats på jobbet men jag vet inte vad jag ska göra direkt så det får funderas på .

Fanny vart så glad att öppna adventskalendern i morse . Hon fick några kroner i första lådan för hon älskar att lägga pengarna i sparbössan.

Nej nu ska göras nåt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0