Köttgryta ala Lena

jaha då höll jag på glömma att kolla in här men nu ska jag sova så det blir en snabbis =)
I dag va jag hos faster lena som fyllt år och jag vart bjuden på en sådan god köttgryta ni kan inte ana Tack Lena! Min älskade farmor och syster va där med så vi hade det trevligt. f hade sovtid så dem stanna hemma . Och så har jag känt mig konstig hela dan varmt i magen hungerkänsla tryck i bröstet lite ont i halsen precis när jag ska svälja liksom inte ont i halsenont utan onnt av nåt annat men vad? värken från bröstet eller trycker när man andas går bak till skuldran . men jag har inte ont i magen utan bara varmt och hungrigt känner mig en aning illamående ibland inge skoj men vi hoppas det går över
Godnatt mina vänner kram

Kommentarer
Postat av: kim

ja han har börjat med det, jag tröttnade på den fula spjälsängen..hehe. Men det funkar jättebra så det är ju ett plus. Ha en bra dag

2009-01-18 @ 09:43:53
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0