Utan Tak

Jaha nu så var dagen här då vi inte har något tak över huvudet. Bobbystackarn har slitit som ett djur för att få allt tomt. Tack Danne att du har hjälpt oss med allt.

Lite konstigt känns det att bo i en resväska alla prylar man äger är i säkert förvar . Ska bli kul att återse dem nån gång.

Nej nu måste jag plugga lite , det blir dåligt med sånt men det kommer kännas skönt om eller när jag får godkänt på eng b.

Snart ska det komma lite bilder här om jag har tagit med mig kabeln för att ladda upp.

Men vad har vi gjort dem senaste veckorna då?
Jo vi har varit till furuvik över dagen avslutades med fika i öregrund.
Vi har packat och packat.
Pluggat .
Vi var på american car show och fanny va så snäll hela dan och gillade bilarna.
Min vän har fått en  dotter.

Vi har haft besök av fannys faster .


Ja det var lite .
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0