Alfons Åberg

Alsons är det som tjatas på här hemma =) han är ju riktigt söt ju.
Ja idag har det jobbats sen hämta jag rasmus som är här i helgen ,mysigt mysigt.

Pissa blev det inte lika nyttigt men ibland så behändigt. vart riktigt sugen på att bara gå på stan och schoppa kläder va ju ett tag sen så något nytt vill jag ju ha.  Fick paket  från Halen s idag trodde man skulle bli nöjd men nej kändes ju inge kul. Det var meningen att det skulle köpas gardiner till Fannys rum men det var lite för korta tror jag ska hänga upp dem och kolla. sen va man tvungen att handla för minst 300 för att det skulle gå att beställa , bara för att gardinerna va det 50 procent på så jag tog två svarta bordstabletter och dem va för glansiga sen en tunika till fanny den va ju helt ok.
'


Nu blir det fredags mys

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0