Tredje dagen



Hehe ser ni jag lyckas hålla dett aktivt hittils få se när det bryts , nån dag emellan får det ju va men en månad då kan man inte kalla det blogg visst ?

Svininflensa och svininflensa och vaccin och allt vad gör man vågar man gå ut vad ska man ta sig till är det så farligt ? vARFÖR INGA BRA SVAR ÄR MAN SÅ NOJJIG SOM JAG SOM JÄMT HAR BESLUTÅNGEST ÄR INTE DETTA MIN GREJ JAG VILL GÖRA DET RÄTTA ................... OCH VAD ÄR DET ?

Nej nu lämmnar vi det.


Jag sitter vi datorn i gäst/rasmusrummet och bobby bakom och fixar med hemjobbet så vi har det riktigt trevligt på vårt kontor hehe......

Mina tre önskningar är ett syskn till Fanny banny
Ett vädigt trevligt och bra betalt jobb viktigast är att det är ett bra jobb .
Det tredje vill jag tänka på innan jag säger nåt så inte anden gör nåt förhastat skulle ju va typiskt mig att slänga ut mig typ godis och sen ha en stor påse här och redan må illa =)
Åerkommer om det.


JAg kan ochså avslöja att det finns dem jag är riktigt irriterad på som bara skiter i saker och ting , Att en liten tvååring ska få sota för det .Man kan väl iallafall visa att man bryr sig men till slut går det för långt och då finns det inget att hämta .


Nej fy vad klockan går, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0