Titta vilken rolig tävling!



"Jag är med och tävlar om ett presentkort värt 250 kr från Dockklader.se - butiken som gör både dockkläder och barnkläder hos Carolina. Var med och tävla du också!"

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla, även om man inte har en blogg!
Om du har en blogg:
Kopiera bilden och texten ovan (se till att länkarna kommer med) och lägg in på din blogg, skriv sedan en kommentar här med länk till ditt inlägg och vad du skulle köpa för presentkortet om du vann. Glöm inte att ange namn, e-postadress (syns bara för mig) och bloggadress så jag kan kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren!

Om du inte har en blogg:
Då går det bra att tipsa 3 stycken vänner via e-post om tävlingen (glöm då inte bifoga bilden och texten samt länkarna, glöm inte heller att skicka det till mig också så jag ser att det är gjort! ([email protected])

Tävlingen avslutas Söndagen den 19 April kl 18.00. Vinnaren utses genom lottning.
Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0