Hoho

ni ser ju vad jag menar här är det tomt tomt och åter tomt vad ska jag skriva?

igår var jag med min syster på stan och kika lite och i dan tog jag bussen in till huvudstaden för att möta upp några vänner från uppsala där gick vi runt  lite sen luncha vi och sedan en fika på de, riktigt trevligt. Länge sen jag boa ner mig i busssätet med lite skön musik och bara titta ut i mörkret tankarna bara kommer . Nu har jag bobbsan tittat på liar liar på tv efter en timmes bus med fanny. jaha och så var det med det jag behöver lite hjälp snälla vad köper jag i present till B ?????????????han fyller på tisdag samma dag som hans far fyller 50 =) kram

Kommentarer
Postat av: Renée

ja du, presenter e ju alltid svårt att hitta. spec till killar :) men du hittar nog något som bara skriker bobby :D

men behöver du råd och så e de bara ringa :)

puss

2008-12-23 @ 00:12:19
URL: http://litenochensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0