kväller

Tilllägg: Godnatt nu ska jag sova sött hoppas lillgumma sover natten igenom . Jag verkligen längtar att lägga huvudet på kudden kommer sommna så fort (hoppas jag) jag ska bara vänta på att gå på toa så allt vatten man druckit försvinner så man slipper vakna av att man är kissnödig finns inget värre Hua.  Jesper vann ju inte synd men vad spelar det för roll är inte direkt intrisserad av programmet men man fastnar vid det ibland , dem är ju modiga, eller? Så vem som vann har mindre berydelse tycker ju att det var jeppes tur att sno åt sig rampljuset.
Godnatt
Nu är det faktiskt lite spännande i stjärnor på is . vill ju att jeppe vinner så lycka till Jesper. Har varit en lugn dag och kära b är så bakis skakis så synd om honom är det inte . nej nu ropar soffan efter mig kan inte förstå hur mycket den vill ha mig där idag =) trevlig kväll kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0