En varm natt

Lillhjärtats feber va 40 grader vid sju igår kväll sen har den varit hög hela natten ,hon sov mellan mig och B inatt utan täcke. Grynet vakna titt som tätt tror tom att hon såg saker =) ni vet ibland när man har feber så drömmer man till så man rycker hon röck till och grät av rädsla sen ,stackars liten det här är det värsta jag vet att se ögonen hänga och hela hon är risig . Vad gör man mer ärn att tuta i dem vatten mat och finnas där svårt när dem inte kan säga vad som är jobbigt. Hoppas verkligen det vänder . Annars är allt bra gjorde väärldens goaste kötfgfärssås igår som jag nu luncha på. Sen har jag fått avi på posten fast jag vet inte vad det är för något spännande.  I dag blir det kurera barn kram

Kommentarer
Postat av: kim

Usch det är så jobbigt att se dom små sjuka, jag lider nog mer än Cid just nu..hehe

2008-11-18 @ 13:20:29
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0