Feber time jiha

Så vakna vi med en tjej som har feber och lika glad är hon , lilla gumman. ska jag berätta något pinsamt jo det är så här att jga gick upp tidigt i morse för att gå på toa och på vägen tillbaka så ska jag kolla klockan på telefonen som ligger på bordet utanför sovrummet , där står jag och försöker se yrvaket för att sen vända mig om och gå till sängen BANG pannan rakt i dörrfodret fan vad det kändes så nu är jag enhörnig precis som fanny fast hon ojar sig inte hehe så va det med det kära vänner men sej inte det till nån lova.
Ja Fanny fick sig en liten smäll i huvudet när hon klättra lite men så är det med dem små dem vet inte riktigt sinna grennser. nu ska jag hämta kort på fanny kul kul ha det så bra kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0