Full rulle

Ja änttligen kan man börja sega ihop sen b har kom hem har det varit full fart.
 Efter en eller två koppar kaffe på maten så högg vi tag i dammsugarn disken och vips så möblerade vi om V-rummet ,vart ju faktiskt lite mysigt.
Fanny har lekt hamster trodde hon var nöjd och låg och prata met gos polarna i sängen ,oj vad fel jag hade . Nappen låg på golvet och hon stog och gnagde på sängkanten ungen va helt vit runt mun ,tänk på de kära vänner som har vit spjälsäng att snygga bitmärken kommer snart att synas. Vad gör man för att hon ska sluta med sånt då? är det meningen att hon ska vaggas till sömns bara för att inte bli lockad? äh hon blir väl less snart .
 Tänderna spökar nog för hon är en riktig tjurmaja med och igår när jag borsta tänderna på henne ser jag nåt vitt näst längs bak i mun då har stortanden kommit ut , har inte haft en tanke på att det var på gång där . Så nu har hon nio tänder plus att det är svullet brevid tänderna längst ner. Nej nu är jag hungrig så godnatt gott .
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0