Snabbis inläggis

Natten har varit helt galen börja med att Fanny vakna 02 somna om men jag vred och vände på mig så vakna hon 06 sen vakna hon som vanligt vid 8. Visst att set inte är så konstigt att barn vaknar men när man har en dotter som sover hela nätterna blir man lite förvånad. Man tror ju att nåt måste va fel eller nåt när hon är förkyld vaknar hon nån gång men det är av snoret .Tur i allt är att B är ledig så det va han som gick upp vid 02 och bytte kissblöja ,vem vet hon kanske inte gillar att ligga och sova dyngsur . Men bara för att han gick upp så kunde jag ju inte sova för då börja man att tänka en massa

Nu har vi dammsugit och plockat så snart ska bara redas middag

Kyckling paj

kyckling
lök
championer stek ihop det

lägg green chili på pajbotten

blanda chunky och philadelphiaost med det du stekt häll i pajen och grädda Å fy så gott det blir jag lovar. fyllningen som blir över  gör du till pastasås dagen efter helt perfekt .


Ja då vet ni vad jag ska syssla med  pussen och kramen


 Men detta är en paj med köttfärs och svarta oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0