sov nu gott

Jag ska faktiskt gå och sova, skönt ska det bli . Dagen har bara varit lång,har inte gjort något Fanny är fortfarande sjuk men det hindrar väl inte en promenad men men. Mamma Pappa kom förbi när dem va på väg hem och hade med sig kinamat .
F börjar verkligen bli en liten mormortjej nu inte vet jag varför men hon tyrs sig till henne och vill gärna få bekräftelse här är jag mormor ,så söt.
Jag och F lekte lite i rummet hennes = Att stå nerlutad i kistan och slänga upp den ena saken efter den andra*jättekul*.
Sen badade f och hela jag vart blöt sen tyckte hon att hon var jättekul när hon framför mig, mamm och papp gick runt utan blöja och klappa sig på magen.

Men det bästa av allt var när vi hörde dörren öppna sig och pappa b kom hem*jippi*som vi har längtat.
F var vid det här laget jättetrött så det vart bara snabbgos med pappa innan det vart sova av, lilltjejen har börjat ändra sina sovrutiner på dagarna så ma vet inte hur det ska sovas nu, Tack och lov sover hon nattetid bra fortfarande . Nej nu blir det bara slöskriva så jsg ska lägga mig och sova så god natt gott folk.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0