klockan går .

Oj va ju ett tag sen kan man säga några dagar iallafall =)  Allt har bara varit lugnt jobbat en vecka nu känns som jag aldrig har varit hemma . Dagis funkar bra fast det var den obligatoriska vabben första riktiga dan då donnan hadde feber och så men nu har vi hunnit varit på dagis i fredags var hon lycklig då det hade bjudits på tårta .
men igår ramla hon och slog upp läppen eller rättare sagt tandköttet stackars liten så på måndag ringer vi tandis.

helgen har vari6t lugn men ändå tusen grejer I fredags va vi hos bobbys kära moster och åt en kalasgod middag tack Johanna Magnus och trion i killar. Lördags rev vi ut fannys rum ska ju målas lite nu tur att man har snälla vänner som ställer upp känns jätteskönt.

Nu ska jag fortsätta diska
kram

Madde - har du en mail eller nåt så jag kan skriva till dig känns som jag ska svara dig lite så inte allt är så missuppfattat kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0