Man blir inte klok

f'n skit åt f-kassa m.m ena stunden får man inte ta ut mammadagar på andra inskolningsveckan och nån annan säger det får man visst men hur ska dem ha det hallå har det inte gått samma utb fy för dem ,de ska bara ställa till oreda i huvet och en massa extrajobb.
Och sen om man inte jobbar heltid måste jag skriva mig arbetsökande eller ta ut lite dagar upp till 100 % ni ser så jäkla rörigt jag jobbar ju 5 dagar i veckan 25 timmar i veckan = 62% tjänst men man får inte ta ut bara lö sön som föräldradag för då måste man ta en mån eller fre me, äh lika bra att skita i det som man brukar men blir bara så less när man försöker göra det rätt och ta reda på de så blir allt bara gröt ändå så nu till nåt roligt.

Fanny lämmnades själv idag och hon vinnkade sen hade hon gått till dörren och konstanterat att jag gått sen tillbaka till leksakerna vi hoppas det kommer fortsätta så här , för då blir jag glad. Känns jättemysko att lämmna henne till dagis ju men det blir kanon finns ju inge härligare som när jag kom tillbaka idag så sprang hon emot mig och gav mig en kram . Men klart man är orolig för dagar fröken talar om att dem bits och puttas och allt möjlig´t man vill ju inte att sitt barn ska vara ett monster eller bli utsatt för monster.
nej nu ska jag återgå till mitt
kram

Kommentarer
Postat av: kim

vart i thailand var du? Har du några tips? Berätta ALLT!!! haha

2009-01-15 @ 12:28:30
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0