Andra ljuset tänt

En riktig mysmorgon =)

Snart packar vi ner tjejen i vagnen och tar en promenad sen ska jag till farmor min som fyller år idag.
Har ni köpt färdigt julklapparna ? själv har man några kvar. så man får väl kolla lite på det när vi går ut och går . ÅH kan inte sluta vara lite avundsjuk på Glenn min bror som åkte till värmen igår och blir borta i två veckor f'n så skönt . änk att få vakna känna värmen att bara få gå och lata sig bli brun och känna hur saltvattnet gör gott en riktig hälsokur. Så ni som är i värmen ha det så bra.

nu är det lunch kram

Kommentarer
Postat av: kim

Hej! Jo han kräks en del och det har hela tiden vart svårt att få i honom mat så hans läkare ville ta prover för gluten, lactos och soja och det visade nu på gluten. Jag vet inte om det blir något sånt prov, han skulle iallafall skicka en remiss till barnläkaren. Men det provet du pratde om,görs det på dom när det är så små?

2008-12-08 @ 14:02:07
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0