27 november

Gx   m m                                                       u +           bj     hhhhhhhhhhhh|   n nb   m  en hälsning från fanny som ochså vill blogga.

Jag ska börja att gratta 2 stycken som fyller år idag och det är min älskade helt underbara moster som för det mästa är glad ja nästan den gladaste människa jag känner.
Och den andra är min lilla kusin isabell som blir 2 år idag Grattis till er.

Igår hade jag en sån trevlig kväll som jag inte haft på länge jag hade en kompis här och vi drack glögg åt lussebullar och tova, ja det är sant jag tova lite det var jättekul mycket roligare än vad jag trodde men det var lite terapi som att sticka i en voodo docka . Ja glöggen hade alkholprocent i sig så man vart varm ochså sen fick jag smaka julens första knäck som hon hade med sig .  nej nu grinas det här ha det bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0