Godagens

Sovit gott ? Det har faktist jag trots tom högersida men Fanny gjorde nig sällskap från halv6 till åtta *mysigt*.  Idag ska vi vänta in b som kommer i kväll till dess ska vi nog bara småfixa lite . Mamma och pappa kanske kommer på middag när dem är på väg hem. Kolla in dessa bilder här är F fin i min gamla tröja ,eller?


Lite kul att se henne i det som jag haft sen kanske det inte är  det fiinaste hihi fast denna va helt ok. Just nu har ettt par röda ballongbyxor som går upp till bröstet med prickar på i olika färger som man knyter på axlarna lite svårt att förklara men skitsöt är hon kanske kommer en bild sen.

Vädret värkar vara jättefint så gå ut och njut av dagen så ska jag njuta i mig mitt kaffe å vad jag älskar kaffe .
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0