kaffe ....

Helt otroligt klockan 12,05 tar jag min första kaffekopp jag som dricker kaffe det första jag gör på morgonen. Nej jag har inte sovit tills nu utan det har bara blivit så . men nu sover F och kaffet är godare än någonsin =)

Ja just som ni märker har jag inte lagt upp foton på ett tag men ni som är nyinkommna och läser då har vi en del i arkivet, kanske inte så roliga eller mycket men kort är det allt.
Ska bli bättre på det här med att lägga upp nån bild då och då men allt är jämt i kameran eller mobilen och när jag börjar skriva är det ett helt företag att ladda upp därför är det snålt om bilder.

Och jag är inte den direkt som vill lägga uppbild på bild på mig och dagens outfit inget fel med det men det är inte jag . men nån bild kanske kommer, tänkt ha en i rubriken men vet inte riktigt hur det ska se ut . för det kan väl va kul att se vem som sitter bakom dessa rader.
eller hur?

Min blogg kanske inte är jättewow läsning men det är mina ord och jag tycker det är givande att få skriva lite ibland .Ibland bara ingenting ibland lite mer precis så som jag tycker och visst är det skönt ?

Annars händer det inte så mycket mer än att R vårt extrabarn är här
 mysigt men jag hoppas F slutar hosta i natt hosta hon hela tiden och det görhon nu med för den delen stackars liten måste vara skitjobbigt.

ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: kim

ja det är ju hemskt när dom är sjuka och natten var såå jobbig. Nä han har inte feber längre utan bara hostig och jäkligt snorig och mkt slemmig i halsen, han matvägrar och så fort man försöker ge honom nåt så spyr han upp världens slem så det är jäkligt jobbigt att se han så. Välling får han dock i sig men det är ju inte så mkt för de små. Hur är Fanny då? Bara hostig eller?

2008-11-21 @ 13:46:01
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/
Postat av: johanna

Fin blogg.... =) hur har du tagit bort kortet helt? =) alltså där man kan sätta in kor tpå sig själv..så som jag har...men den vill jag ha bort, =)

2008-11-21 @ 17:24:35
URL: http://misseveything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0