När mörkret faller

Ja då börjar man bli hungrig .Jag är jättehungrig och jag vet inte än vad jag ska äta B har ingen bil till jobbet så han får rätta sig efter skjussen och då blir det 20 min senare ,typiskt.
F trippar runt med finskorna och plockar med sitt får se hur långvarigt det blir hon kommer nog vara fröken gnällspik hela kvällen för hon har ej sovit länge  . själv ska jag få lite kompisbesök av helena så då blir det till att glögga =) Nej nu går jag snart och skåpäter av det som finns och det är inte mycket hehe .När jag är så här hungrig så tänker jag på en god tallrik med kött potatisgratäng med beasås eller rent av korvstroganoff , lassagne åhhhhhhh vad jag retar upp mig nu tänk att få gå ner på kina och sätta ig kanske en kall öl eller till på g ellerglaset med ett gott vin till den goda maten . Nej ett julbord skulle sitta bäst där har vi det .

vet ni vad medans jag suttit här så har klockan gått och bobby kommer snart .
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0