Ett försök till inlägg =)

jaha vart ska vi börja just nu sitter jag här och det känns som nån står och trycker ner axlarna på mig ,trött kanske ?

Förra veckan slet vi ut Fannys lilla krypin eller rättare sagt tog ut möblerna .Japp nu ska den fula   tarracottatapeten bort och in med lite   ljus så jag och en vän som man kan kalla vän som offrar tre långa kvällar här hemma hos mig i Fannys rum,fast hon har en go liten familj hemma hos sig det kallar jag vänatt nån vill göra nåt för en ,sällsynt.
 Det ända hon har fått hitills är lite folköl hehe men jag lovar den folkölen var god när vi hållit på att måla det lilla rummet för att sedan titta vad fint vi gjort. Rött och vitt vart temat och en svamp riktigt gulligt på ett retro sätt ,kan uppdatera bilder sen.   Förövrigt så fyller min vän år idag GRATTIS!

Jobbat har jag gjort nu i tre veckor och det har gått bra men det känns som man inte vart borta nån gång den dystra stämmningen ligger kvar precis som då =) så in med lite glada miner hörni !*tur att jag kom*

Bobby har provat eller prövar detta med vab lillskiten va dålig för två veckor sen och nu i lördags då jag och bobban skulle ut och hit på nåt skoj så lag hon av en spya precis innan lunch då vi skulle skjussa ut henne till mormor sin . hehe vår vanliga tur observera att vi bara haft barn vakt kvällsoch natt tid en gång fråga mig inte varför bara blivit så, så vi kände att det var dax nu men pyttsan tycker att sjuka barn hör hemma bäst. allifall är det inte magsjuka utan den höga febern hon kräks av . men mysko är det . så lilltjejen är småkrasslig fortfarande liksom pappa sin pricken på i va nog när jag kom hem till två sovande klagade på ont i nacke och armar fryssen ja ni vet allt så jag trodde inte jag skulle orka jobba men det gjorde jag .

Idag har jag gjort världens goaste ost och skinkpaj med broccoli men bobby åt fil omtänksam kille hehe.

jaha mycket mer skit skriver jag inte .

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0