Tystand



det ända som låter är inefrån fannys rum en snorande snarkning då och då . Annars är det så tyst och ensamt vet inte riktigt vad man ska göra, det man tänkt kan man ju inte eftersom F snorar . Ja man får ta och mysa till lite själv när inte  fanny är vaken för då myser vi så mycket vi kan.. Man  får kolla lite på stjärnor på is och gå och lägga sig i tid med kanske. urk vad deppig jag är så nu får jag sluta skriva så jag inte smittar ner er med deppighet så skriver jag är på gladare humör en stor kram på er .


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh, vad mysigt. :)

Ja dippen smakade jätte gott. Det slank även ner lite marabouuu diam ;) hur gott som helst ! :)

2008-11-01 @ 15:22:56
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0