Är det inte barnet som vaknar först?

Jag undrar ? Min dotter sover fortfarande som igår sov hon till kvart i ni fast hon lagt sig åtta. Så skönt för henne kan jag tänka nu när man inte ser skillnad på natt och morgon . Hon kommer nog bli en riktig morgontrött dam kanske ärver dset av min kusin J på 13 år som sover till elva om inte längre när hon har chansen.
Appropå Kusin j så är det snart lov då ville hon komma och hälsa på *mysigt*
 tänk att jag har haft hand om dem sen dem var små tiden far ju fram.



Igår va en bra dag dock vart jag på dåligt humör en gång och det vanjades middag och jag insåg att jag inte alls va sugen på blodpudding jag sa till B att det liksom inte va riktig mat *ingen sås grädde m.m* men tack B som förökte piffa upp det med lite tillbehör observera att det var jag som stekte blodpuddingen.
Idag ska jag äta nåt gott hum någon som kan komma med förslag?idag ska jag träffa lite folk på fc så Min F får leka av sig lite . Nej nu ska jag fixa mig så jag är färdig när Fvaknar.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0