En och en halv

Ja nu har man varit ute och luktat på hösten så härligt man blir ju bara superglad. Så skönt att bara gå och inte veta vart det bara blir dit vagnen styr. Idag gick vi mot stan då vi var tvungna att hälsa på mormor "fannys" annars blir hon nog ledsen m vi bara smyger förbi affären utan att säga hej.Fanny blev glad. Parken varty det en runda i den var ju helt tom så parken var en riktig höjdare med hösten som utsmyckning och tystnaden gjorde det bara så fint. men när vi vände efter havspire så mötte vi ju gamla grannen me dhund och gissa vem som bvart salig både Foch Jag. Det var ju så länge sen jag såg lilla korven ,man kommer ihåg han som valp *minipincher*.
Nu ska jag söva dotter min
ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0