Ge allt man har men vad?

Ja snart är det 1årskalas som gäller men vad ger man sin dotter som man vill ge allt och lite till?

Vaknade och kände att nåt var fel , vred och vände på sig sen kom jag på Diskf*n står kvar och ni vet hur kul det är att vakna och man måste ta tag i sånt det första man gör =). Men men det var bara att kliva upp men disken fick vänta det var frukosttime för lilla fröken först. men nu är det diskat ,Men medans jag diska kom jag på ännu en grej ska ju till dr i morgon och göra leverbiopsi sen ska man ligga raklång i 2 timmar hoppas man är så pigg så man kan titta runt i täby centrum  efteråt. Jaja har fått tillbaka min mobil nu så kanske jag kan få inlite mer bilder . Snart kommer Jullan och hälsar på kul för F så kanske man ska ta till baket lite .
Ha en bra dag kram johanna

Kommentarer
Postat av: kimmi

det du behöver göra är att maila dina login uppgifter, lösen och användarnamn och ev. någon/några bilder så ska jag se vad som passar och tala gärna om ifall det är någon speciell/speciella färger du vill ha så tar jag tag i det så fort jag har tid. Ha en fin dag, kram kim

2008-10-28 @ 10:50:02
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0