God Morgon

Ser ut att kunna bli fint väder idag =)

 Innan jag gör nåt annat och innan jag skriver här ( försent ) så ska jag brottas med disken .Vi har ingen diskmaskin förutom Bobby som agerar diskmaskin men jag kan inte gå hemma och se de. Vi hade Bobbys bror på middag sen vart det att man sköt upp det synd för mig.

Jag hoppas att posten kommer snart så man kan gå till kryddan och hämta ut ett paket.
 
Nu börjar nedräkningen för ettkalas fanny vart elva månader igår . Tänk bara att nedräkningen för trettio ska börja , men det är långt kvarkors "på fingrarna"

Nej nu ska jag gå att ta itu med dagen ha de bra alla  ni.                                           

                                                                                                                                 
                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0