Godmorgon kära ni

Så härligt att få vakna upp till lite sol .Känns lite mer utmanande att gå ut på en prommis när man ser en fin höstdag utanför fönstret istället för ja vad det nu är en blandning av blåst regn dis m.m.

Hoppas det fina vädret håller i sig!

Nu har jag varit uppe ett tag äntligen sitter jag med kaffet "gott" en dotter tar sin lilla tid på morgonen och det är kul finns inget härligare med en utsövd tjej som studsar upp på morgonen hon borde lära sin pappa ,ja han sover fortfarande eller vänta jag hör nån som kommer upp han såg nog vad jag skrev.

Han brukar faktiskt vara uppe med tuppen som man brukar säga .

Nu ska jag nog gå och fortsätta dricka mitt kaffe och kanske göra dottern sällskap med att titta på teletubbies "e de" åh man får inte bort deras röster från huvudet men det roliga är att dem små varelserna faktiskt tycker de fyra färgglada hoppande sakerna är fashinerande att se på.
observera att min dotter bara är elva mån och kan sitta still i   tio min  , jag skulle bara prova se om hon gilla det och det gjorde hon ju så nu får man visa en snutt då och då.   

 

Ha en fortsatt bra dag ,nu ska jag fortsätta med min.


Kommentarer
Postat av: petra

teletubbies är det bästa som finns. Ebba bara älskar det!!

2008-10-06 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0