Ipod min vän

Oj oj oj ,det var inte det roligaste men faktiskt var det bedövningen som kändes värst. Att ligga där i tre timmar var ingen hit så tack lilla ipod . Lyssnar aldrig på den men B var smart och sa att jag kan tänkas använda den idag och så rätt han hadde. Och så trodde jag att jag skulle orka gå på täby centrum sen men pyttsan gick in och vände köpte en present thats it. Skönare att sova hemma . Ska vara försiktig med att bära oj så lätt med en ettåring.visste ni att det låter som F springer runt och säger j..lar haha hörde de nu lät så kul. Nej nu ska jag vila vidare med mitt håll ja det känns så typ.Kaffe ska jag ochså dricka nej nu fick jag bråttom tjing ling så hörs vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0