Tack Kim

Skulle bara prova göra inlägg i det nya nästan lite fix kvar men en god början.
Själv är jag lite stressad för i morgon vet ju inte hur det kommer kännas men jag är ju stark så jak fixart galant, som ni kom ihåg är det i morgon dax för en titt på levern =(. Jag ska nu ta en dusch och sen sova. Bobban bakar bullar rosa drömmar och brysselkex så jag hoppas han kommer i säng så han orkar få mig på gott humör i morgon *kan behövas * Ja han har fått hjälp av Jullan som är kvar och gör oss sällskap i morgon. Jag känner mig rätt överflödig när dem står och håller köket sällskap känner att en tredje person i köket fixar kaos istället för nåt gott och rosa.
Sov gott alla vänner
wish me luck

Kommentarer
Postat av: kimmi

Lycka till i morgon, det ska nog gå bra ska du se. Sov gott

2008-10-28 @ 21:29:18
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0