Söt som socker är du mitt lilla liv

Märkte att jag inte skrev nåt igår iallfall så va vi bara hemma på fm och fixa fast det märks inte men jag fick en  ide att ta ner stora garderoben från vinden igen *gissa om bobby gilla den iden=)*. Sen var vi på mat till fam på görlaslingan trevligt va det. sen sov jag gott.
Idag tråkigt väder men ett besök av min pappa va lite trevligt nu väntar vi på Ernesto skulle komma förbi och hjälpa till med garderoben hihi skruva upp den sen dax att möblera om förvaring så jag vet vad jag har och vänta mig ikväll.

TILL MAMMAS FLICKA


Det riktigt sprids ihela min kropp en känsla svår att beskriva när jag ser dig min lilla stärna  utforska världen på ett sånt underbart sätt som bara du kan.
Att se ditt leende spricka upp och visa din glugg som är så fin att bara den får en att le tillbaka *Toreskogman *. Dina härliga försök till att kittla mamma och pappa på magen trots det inte känns allt för skönt när det rivs är det så otroligt kul att se ditt busiga jag. Du kan även kittla dig själv på magen så hör jag ett fnitter drån dig vet jag vad du gör =).
Ett pekfinger som styrs överallt då allt du får syn på är för dig så viktigt att få namn på, kan inte faörstå att en sån liten kan så mycket varje dag är det nåt nytt. Att se din nu mera kontrollerande gå stil som mer och mer övergår till nåt vankandes jogging , jag behöver ju inte beräta mer när man ser den glädje du visar av att ta dig framm. Det du tycker är det roligaste är nog att bli jagad och du springer fram till soffan och försöker ta dig upp men det är fortfarande bara överkroppen som hängs på soffan, Men snart älskling så är du uppe.
´Å du är så vacker när du sover.
Jahur ska jag förklara för världen hur underbar du är det bara är så fantastiskt att få ha dig som dotter att just du kom kan jag bara tacka för Tack

snart  min lilla ljusspridare fyller du ett år . älskar dig Fanny /mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0