Vad blir det för mat?

Sitter här och har redan blivit trött och hungrig och över allt det en förbannad huvudvärk. ja jag har druckit vatten nästan hela tiden . Skulle göra nåt med ris men vad det är bara hos mig det sitter fast  för mat finns. B slutade fyra men ska bowla efter jobbet så motivationen känns på top*not*. Jag ska iallafall ta min söta lilla tjej som går runt och tultar och ge henne lite mat.

Idag har jag

0 lekt med fanny
0 Diskat
0 vilat med fanny

Skulle vart ut och fixat några grejer men det blev till att va kvar hemma och fixa lite här och lite där.

Nej nu ska jag  gå och få lite energi känns som iglar har sugit ut allt ur kroppen helt matt

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0