Vad händer idag...

JA va händer precis ätit en frukost med Fanny klätt oss och har det lite lugnt . Senare kommer min faster på besök ,hälsa på fanny och ge mig min present jag fick när jag fyllde år.
Det är en sjal hon gjort och jag valde armygrön färg eller vad man säger.

Sen tänker jag lite extra på en av mina bloggläsare som ligger hos doktorn *hoppas det går bra för dig*.

Själv väntar jag på remiss för en leverbiopsi eller vad det heter man bedövar och går in med nån spruta och tar upp nåt.sen har jag fått tidtill ortopeden för mina fötter som är som dem är..

I morgon ska Fanny sova borta för första gången *spännande* . Det är nog mäst jag som kommer tycka det är jobbigt ,måste kännas konstigt att vakna och se hennes säng tom ungefär som när hon bytte till eget rum då kändes det kan jag lova från att ha haft henne inom synhåll i 6 mån så va rummet tomt .tur att vi har vår söta R här som vi har en gång i månaden så F får flytta in till oss dem dagarna.

Vad mysig det var när man vänta på storken



Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: petra

gulligt att du tänker på mig :-)

Det har gått bra, men jobbigt var det, eller ÄR det. Har ont och är snurrig av all morfin...

Kram på dig

2008-10-09 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0