Fredag idag =)

Ja morgonen börja mysigt med att jag och f tog en långduch , men jag önskar mig badkar .  Idag blir det lugnt B slutar tidigt så det är skönt man är liksom van och ha han hemma nu efter all julledighet. i helgen ska vi ha r men vi har inga planer.Det ser ju att vara kanonväder hoppas det håller i sig så man kan vara ute och promenera lite här inne luktar det äckligt stekos fy för det vet inte om det hjälper att byta filter eller om man ska satsa på en ny fläkt eller vad tror ni? för dettta är inget trevligt hedanefter får jag väl koka mat =).
Ja nu kom jag på en sak vi ska städa ut julen med det ska bli  skönt. Men nu ska det ätas lunch kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0