God Morgon gott folk

Ja nu har jag och Fanny Banny stojat omkring i timmarna två för idag vakna man 8 När pappa har sovmorgon eftersom tokern promt tortera sig att vara uppe för att se pojkarna vinna Guld eller Hehe . Men igår skulle jag få sov morgon gissa när alla vakna Kvart i nio fattar ni vilken tur jag har det var bara att gå upp för jag va ju piggelinen själv.

Idag blir det till Grannhuset och fika hos L som fyllde år 1 jan. Mycket mer än det och städa ut julen blir det inte här idag ju.

Igår tog vi en kvällspromenad till goda vänner och åt middag och sen packa vi ner Fanny i vagnen och knata hem jättemysigt i mörkret och lilla snön som finns. Faktiskt härligt att gå i mörker när man har sällskap annars är jag barnsligt rädd för the dark.

Nehep nu ska fixas kram kram

Kommentarer
Postat av: evelina

ahhh, riktigt mysigt att gå i mörkret, men inte själv, då dör jag (;

2009-01-06 @ 20:20:12
URL: http://fromdautonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0