Kulorna ryker

Nu är det dax sitter här och fixar lite medans bobby klär av granen idag försvinner den och med den allt barr. Fast Granen har varit bra Pappa min fick tag i en färsking lite gles men otroligt duktig på att inte barra det är nu sista dagarna och vi har haft den sen Lucia.

Vad ska man se framm emot 2009 då?
Fanny börjar dagis och jag jobba kul eller ej vet jag inte än ju.
Hoppas på att mina prover blir bra i feb mars.
Vi har ett dop på att gå på nu i januari.
Fanny ska få en kusin i Mars(om det inte kommer tidigare) en liten kille ,vi längtar =)
Jag är född 1979 i sep mer säger jag inte , och jag vet inte om det är så mycket att se framm emot ; )

Men jag vill Ha ett pengagivande jobb där jag trivs(mycket begärt ja vet)
Flytta till ett ställe där jag stormtrivs och ka bo så länge jag lever..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0