Lördag idag?

Nu när både jag och bobby är hemma och röda dagar hit och dit vet man ju nästan inte vad det är för veckodag men idag är det lördag iallafall och vi mår bättre men fannys mage vill inte riktigt återhämta sig, stackars liten undra hur mycket hon går ner av alla dessa blöjbyten för dem är det gott om kan jag säga .

Haha kan inte låta bli att nämna det att min anaglar jag målat mörkt lila har släppt längst ut så nu när jag tittar nerpå fingrarna när jag skriber ser det inte så snyggt ut hehe man kanske ska prova skydda lacket med överlack nästa gång eller vad tror ni?

Lillskrutt börjar dagis snart och jag börjar jobba och allt det med blandade känslor hur kommer det att bli?
Det är så skönt med Bobby hemma synd bara att vi vart dåliga i torsdags det var den längsta dag jag vart med om hua. men iallafall har vi hunnit med nån film och lite fix men tyvärr så skulle vi vart och träffat lite kompisar men det har ju inte gått . funderar på att Fanny ska få fara till mamma så jag och bobby får städa ut julen och magsjukan innan vardagen kommer , bara fannys mage lugnat sig lite.

Så god fortsättning på er allesammans.
kram

Kommentarer
Postat av: kim

Halloj! ja bihålorna och sen en massa annat skit...men det börjar bli bättre nu, hehe. Jobbigt med magsjuka. Nä jag ska fortsätta inom äldreomsorgen men det är ju på ett helt nytt ställe så det är lite nervöst...Jo vinna massa pengar skulle ju inte vara helt fel, sitta och fika hela dagarna och kolla på när barnen roar sig, det skulle sitta fint det, hehe. Ha det bra och hoppas Fanny frisknar till nu. Kram

2009-01-03 @ 15:52:56
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0