Så skönt!

Idag har fanny både ätit lunch och sovit på dagis och det hade gått kanoners =) Men jag kan erkänna ett det brändes bakom ögonen i morse när jag lämmnat henne inte för att hon va ledsen utan för det bara vart så snacka om känslosam eller är det för man haft total kontroll över ett år ?

i kväll så kom min snälla vän och knacka på dörren dax för prommenad och gick gjorde vi fick faktiskt upp flåset superskönt eller som benjamin säger superskoj ni vet Björn Gustavsson  . ja ja åter till soffan

kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Vet inte inte om det blir avbrytet, men jag gissar på det om det blir allt för illa. Vi flyttar in i slutet av februari i början på mars, då ska allt vara klart. Jag jobbar som personlig assistent och har även hand om den lilla persongrupp som vi har. Vart ska du börja jobba?? Heltid är ju det som man vill ha, men som sagt svårt att hitta. Kul att Fanny tycks trivas på dagis!

2009-01-22 @ 20:48:50
URL: http://camillabrottman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0