Tomt

Ja nu sitter jag här och känner hur tyst det är man kan tro att fanny sover men hon är på dagis . Det haar gått bra men i´dag är det hennes första långa dag så man är lite nervös men jag ska hämta henne om en timme ca.   nu har jag fått tider till jobbet börjar på måndag ska bli intressant. ja som ni ser har det varit lite tomt med inlägg från min sida men jag har känt att det funnits annat att tänka på visst tycker jag det är kul att få skriva av mig men jag får lite prestationsångest (hur det nu stavas) jag skiver raderar skriver raderar rädd att stava fel och att det är för ointressant visst skulle man kunna skriva om lite mer intressanta saker men jag känner att jag måste ha det på den här nivån annars är man helt utlämmnad hehe  . Det finns så många som skriver bra och så ,men ändå detta gör jag ju för min skull så det är bara tur och roligt om det faller nån i smaken  =) Men jag lovar att fortsätta skriva ska inte göra som vanligt att bara skita i sånt som går trögt klara jag sluta röka klarar jag detta Fy vad sugen jag vart sugen på en cigg en kopp kaffe och roligt sällskap eller bara njuta av ciggen på balkongen åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh men jag röker inte så det var bara ett önsketänkande
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0