5 juli och semester

 det är snart dax för att krypa till kojs å det är så skönt att få gå och sova å veta att man slipper jobb. Jobb vad det ja ,börjar ju v 32 men vet inte vad dem hittar på att placera mig , visst är det sjukt jobbigt att gå och ha sem å inte veta vad som händer. Men vet ni vad Jag skiter i det orkar inte tänka och oroa mig vet ju att jag har jobb, det jobbigaste är om det blir med nåt man inte känner sig bekväm med .
 Jag har sökt skola och nya jobb till höst så vi får se om det blir nåt med det.

Bobby och jag har lyxat till det med lite god sommardricka så här på kvällskvisten det gjorde vi iochförsig igår med , nej inte har jag blivit påvärkad av de det här handlar om en flaska bacarrdi brezzer hehe. Det var faktiskt min syster som lura på mig det när jag och fanny va i hallsta och semestra i två dagar  så jag va tvungen att köpa hem några för att fira Bobbys sem. Så skönt vi hade det jag och fanny poolbad ,serverad mat och sol . Fanny åkte vattenrutchkana en liten kana vi ställde ner i poolen ,riktigt kul. Naturligtvis blåste vinden så holmens gav sig till känna men man blir van =)

Sitter och fnular på min big day "30" om jag ska fira eller inte . Har ni nåt roligt förslag ?

Nej nu sova och imorgon ny dag och nya tag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0