Älskade Farmor

Idag har vi varit och besökt min älskade farmor ,gissa om en gammal tant vart glad=)  Fanny älskade kissemjau och stog och dansa av lycka.  Vi fick oss fina rosor hem med från farmors rosbuske =)

Pappa Bobby tog tillfället i akt när det blev uppehåll och stack ut och golfa.Han är ingen golfare det är bara lite då och då .
hehe hon är ju för söt nu ropar hon efter bok för att sätta sig på pottan å det är inte mig hon lärt av .  

När det är regn kan man göra mycket roligt

jag har
tittat två filmer var år och dar sen jag såg en film
vart i uppsala på nya ikea
fixat hemma
kul allt låter va .

Ja semestern fortsätter med nya äventyr =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0