Hej och hå gråa dag...

Mina två favvosar





Jaha vart ska man börja ? allt känns så rörigt hemma så man inte vet vilken ända man ska börja men det är så lite som krävs för att det ska vara fint.

Dagen började med inte allt för goda scones . Sen bar det iväg till bibblan och ett hemligt uppdrag .....
Väl hemma så intogs det lunch Fanny fick sova lite och rasmus passa på att spela lite vädret värka  inte vilja att man skulle hitta på något ute.

Jag vart lite kreativ och pyssla lite fast nu ska det gå över till Middagsfix och städa , kaske stryka dem där gardinerna .

Å jag känner ett starkt måste att gå igenom kort på datorn och framkalla och fixa julkort men det är en sån där sak där jag inte vet vart  jag ska börja .

Nu blir det bara blaj här så jag återkommer

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0